برنامه ریزی ذهن و توانایی های پنهان آن :: دانلود کتاب | کتاب صوتی | مدیرناب بلاگ

دانلود کتاب | کتاب صوتی | مدیرناب بلاگ

کتاب موفقیت
بایگانی
 ضمیر ناخودآگاه و توانایی های پنهان آن
ضمیر ناخودآگاه
ضمیرناخودآگاه

بسیاری از سیستم های بدن مانند گردش خون، ضربان قلب، تنفس و غیره خارج از کنترل و اراده ما به کار خود ادامه می‌دهند و همگی در یک نظم واحد حرکت می‌نمایند. آیا به این موضوع که هر لحظه با ما هست فکر کرده‌ایم؟ آیا می‌دانید چه عاملی در بدن باعث سرما و گرما، احساس درد، خشم و عصبانیت و گریه می‌گردد؟ حال قدم را فراتر نهاده و می‌گوییم آیا فکر کرده‌اید که چگونه در خیابان راه می‌روید، تن صدا در شما شکل می‌گیرد، طعم بعضی غذاها را می‌پسندید و چرا از برخی حیوانات بسیار کوچک احساس چندش‌آوری دارید؟ چرا بعضی از شما در ثروت و شادی و برخی دیگر در غم و اندوه و در کل آیا فکر کرده‌اید که چگونه فکر می‌کنید؟ چرا اکثر مردم در بیماری، فقر و گمنامی زندگی می‌کنند و بعضی‌ها قله‌های پیروزی و موفقیت را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند؟ و صدها چرای دیگر که همگی ناشی از عدم شناخت ذهن و آن نیروی هدایت‌گر درونی است. شاید پاسخ همگی ما این باشد که تمامی این عوامل به ‌صورت خودکار صورت می‌گیرد و تحت کنترل ما نیست؛ اما به راستی اگر این اعمال به صورت ناخودآگاه انجام نمی‌گرفت، چه اتفاقی برای ما می‌افتاد؟ چه حوادثی هنگام رانندگی رخ می‌داد؟ ضربان قلب، سیستم تنفس، فشار خون، متابولیسم و تمام مکانیزم های بدن را می‌توانستیم کنترل نماییم؟ این ابر رایانه تمام سیستم های عملکرد بدن و ذهن را تحت هدایت و کنترل خود دارد.

اکثر مردم، افراد موفق را خیلی خوش‌شانس تصور می‌کنند و نمی‌دانند که موفقیت و خوشبختی نیز مانند هر کاری در این جهان، اصولی دارد و دلیل پیروزی انسان های موفق، فقط آشنایی با این اصول و کاربرد دقیق آنهاست. به قول مارک تواین:

«موفقیت یک علم است. اگر اصولش را بدانی ، نتیجه اش را به دست می آوری.»


ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی