چگونه احساس خوبی نسبت به خود داشته باشیم :: دانلود کتاب | کتاب صوتی | مدیرناب بلاگ

دانلود کتاب | کتاب صوتی | مدیرناب بلاگ

کتاب موفقیت
بایگانی
چگونه احساس خوبی نسبت به خود داشته باشیم
چگونه احساس خوبی نسبت به خود داشته باشیم

کیست که در ذهن خودش جمله ی من آرزو دارم احساس بهتری داشته باشم را نگفته باشد ، زمانی که به طور مرتب مورد محبت واقع شده باشید و عشقی را که به شما ابراز می شود را احساس کرده باشید ، یاد خواهید گرفت که ارزشمند هستید. حتی اگر کار اشتباهی انجام بدهید و راه غلطی بروید مانند هر شخصی در کره ی زمین دارای ارزش هستید ، مهم نیست چه چیزی در بیرون اتفاق می افتد ، شما از درون احساس خوبی نسبت به خود خواهید داشت.

این کلید خوشحالی و تقویت عزت نفس است . در درون خودتان احساس ارزشمند بودن بکنید بنابراین زمانی که به آن نیاز خواهید داشت بخاطر خواهید داشت که شما به اندازه کافی خوب هستید.متاسفانه بسیاری از چیزها ، حوادث ، مردمان امروزی باعث می شوند ما عبارت بالا را فراموش کنیم و احساس ارزشمند بودن را در بیرون از خودمان جستجوکنیم.

فرهنگ مصرفی در اطراف ما تعداد بیشماری راه را پیشنهاد می کند تا احساس عزت نفس بکنیم ، آن کفش را بخرید ! آن کت ! آن ماشین با استخر شنا ولی اینها به تنهایی کافی نیستند ما باید از درون احساس خوبی به خود داشته باشیم ، کلید تقویت عزت نفس رسیدن به خوشحالی و سلامتی است.

دکتر مالتز از آزمایشات خود بر روی بیماران خود به این نتیجه رسید که اگر بیمار تصویر درونی ضعیفی نسبت به خود داشته باشد تغییر چهره با جراحی پلاستیک تاثیری در حال وی ندارد . او آن را به عنوان اثر زخم درونی عنوان کرد . راه حلی که برای این بیماران ارائه کرد فن تصویر سازی بود . او نتیجه شگفت انگیزی گرفت . بیمارانی که طرز فکر کردن خودشان را تغییر دادند خودکام تر و خوش بخش تر بودند و عزت نفسشان به سرعت افزایش پیدا کرد.

ادامه مطلب


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی